Min bloggliste

søndag 27. september 2015

Prorok!!!

Ezekijel 33:33


ISUS KRIST

Mat 24:25  Eto vam kazah naprijed.
Ivan 16:13  A kad dođe on, Duh istine, uputiće vas na svaku istinu; jer neće od sebe govoriti, nego će govoriti što čuje, i javiće vam što će biti unapredak.
Ivan 13:19  Sad vam kažem prije nego se zbude, da, kad se zbude, vjerujete da sam ja.


Iz stajališta Svetog pisma ispunjenje predviđanja dokazuje proroka.

Jer 28:9  Prorok koji proriče mir, kad se zbude riječ toga proroka, onda se poznaje taj prorok da ga je zaista poslao Gospod.


Ne ispunjena prorocanstva dokazuju laznog proroka. 

5Mojs 18:22  Što bi prorok rekao u ime Gospodnje, pa se ne zbude i ne navrši se, to je riječ koje nije rekao Gospod; nego je iz oholosti rekao onaj prorok, ne boj ga se.



Kula Lazara:

Predvidjene godine: Neispunjene!
1874,1975,1914,1918,1920,1925,2914 ....

Da li kula strazara tvrdi za sebe da je prorok? Da. Ovdje sam nasla jedan primjer na nasem a na engleskom ima vise clanaka ali naravno ne svi primjeri kule strazara su prevedeni na nas jezik.


*** km 3/91 str. 3 odl. 4 Možeš li biti pomoćni pionir u narednim mjesecima? ***
Obično bude ostavljeno više literature kroz koju ovcama slične osobe mogu upoznati istinu. Iskreni napori poduzeti su u pronalaženju onih koji se jadaju i uzdišu zbog situacije u svijetu. Ljudi su opomenuti na Božju dolazeću osudu, a mi ispunjavamo našu odgovornost da i dalje vršimo to djelo (Ez. 9:4; 33:7-9). Jehovino ime i dobra vijest o njegovom Kraljevstvu još će se temeljitije objaviti, tako da će svatko znati ”da prorok bijaše među njima“ (Ez. 33:33, St).





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar