Min bloggliste

onsdag 23. september 2015

Prijatan susret sa Jehovinim svjedocima!!!


U subotu, 20 septembra isla sam u prodavnicu da kupim nesto i sasvim "slucajno" naisla sam na dva mlada JS i ja sam prisla njima da bi ih pitala sto oni misle o sudjenju sto je bilo u Australiji ovog jula. Oni naravno kazu da neznaju o tome nista. Ja sam objasnila sto je se desilo, da 1006 pedofila je javljeno kuli strazara u Bruklinu ali niti jedan slucaj nije prijavlen policiji i da starjesine su priznale na sudu da oni ne prijavljivaju slucaje pedofilije policiji.
Ova dva mlada JS naravno nisu to primili da je istina nego su mi rekli da oni suradjuju sa vlastima i da prijavljuju ako nadju takav slucaj. Ja sam mu rekla da na internetu mozes naci pisma od vodeceg tjela kule strazara koja su poslali starjesinama gdje stoji da starjesine ne trebaju da idu u policiju da prijave nego da moraju da pisu Bruklinu i njima kazu sto se desilo i onda ce oni odluciti sto ce starjesine da rade sa tim slucajom.
Oni naravno nisu se slozili sa time i rekli su mi da ja pravim JAKO OZBILJNJE OPTUZBE O NJIMA. Pitao je da li sam ja bila JS. Ja sam rekla, da.  ( interesantno da je koristio tako puno vremena da me pita ako sam bila pre JS jer razgovarali smo dugo pre toga i oni su imali mnogo indikacija da shvate da sam prijasnji JS i ne samo to nego obicno kada pricam sa JS oni vec posle recenice ili dvije pitaju da li sam ja bila JS )  Ali to nije stalo na tome. On meni rece:  "TI IZGLEDAS JAKO LJUTA STO SE TICE PEDOFILIJE, MOZDA TI IMAS NEKE VEZE SA TIME"
Danas sam telefonirala starjesinu iz moje prijasne skupstine kako bih mu rekla o ovome iskustvu prije nego cu da pisem ovo na moj blog ali on meni kaze da ne moze da prica samnom sada jer ide u prodavnicu.

Ok JS. Razmislite malo o tome sto se desilo ovdje.  Mudri ste da koristite svjetske metode kako bi napali one koji vam govore istinu i pokusavaju da vam pomognu.
Ko koga optuzuje ovdje?

Vidite sto vam kula strazara radi. JS probudite se i shavatite ko vas vodi!!!
Ovdje je slika od knjige "Pjevajmo Jehovi " vasa pjesmarica. ( trazite vecu sliku na internetu ako nemate pjesmarice)




Gledaj te dobro covjeka crnca na toj slici. Vidite kako on gleda na tu mladu djevojcicu. Pogledajte jako dobro njegovu ruku koja drzi pjesmaricu.
Zasto njegova ruka ne izgleda kao ruka?  Ja nisam znala o ovim stvarima dok nisam izasla iz organizacije. Na internetu sam pronasla mnoge slike is Kule strazara koje su sa namjerom nacrtane kako bi imale specifican utjecaj na podsvjest. Kula zna o ovoj metodi jako dobro. Vidite sliku na desnu stranu, promjenjena je. Sada imate pjesmarice sa drugom slikom. Zasto?


*** g98 22. 8. str. 6 Vještina uvjeravanja ***
Reklamiranje na podsvjesnoj razini
  Krajem 1950-ih James Vicary je tvrdio da je proveo istraživanje u jednom kinu u New Jerseyu (SAD) u kojem su se tijekom filma riječi ”Pij Coca-Colu“ i ”Jedi kokice“ nakratko pojavljivale na platnu. Poruke su se pojavljivale na svega djelić sekunde, prebrzo da bi ih mozak registrirao na svjesnoj razini. Ipak, prema izvještaju Vicarya, one su rezultirale povećanom prodajom Coca-Cole i kokica. Ova je tvrdnja dovela do vrlo raširenog uvjerenja da propagandisti mogu potaknuti ljude da kupuju projicirajući ”nezapažene“ poruke. Nakon što je s najvećim američkim oglašivačima navodno potpisao ugovore vrijedne 4,5 milijuna dolara, gosp. Vicaryu izgubio se svaki trag. Propagandisti su nasjeli na laž.
  Kasnije provedeno istraživanje opovrglo je Vicaryeve tvrdnje. Jedna je dugogodišnja šefica propagande rekla: ”Reklamiranje na podsvjesnoj razini nema nikakvog efekta. Da ima, mi bismo to već iskoristili.“



Vidite li velike prevare kako kula ovdje radi?
Govori od obadvije strane od njihove usta!






 Istrazivajte kako reklame utjecu na nas, kako su koristene i subliminal messages and images na engleskom. Ja ne znam kako se to zove na nas jezik.


JS ne morate da vjerujete meni. Ja bih naj vise voljela kada bi vi se ponizno obratili u molitvi Jehovi i pitali njega da vam pokaze tko je kula strazara. To se ja nadam naj vise i za to se molim da vas Bog dovede u mjesto gdje vi ce te biti prisiljeni da se pokorite i da padnete u tu situacuju da ste 100% ovisni o tome da vam on pokaze sto se ustvari desava i kako ste prevareni.


PROBUDITE SE!!!
(2. Petrova 2:17-19) 17 Oni su izvori bez vode i oblaci bezvodni tjerani snažnim vjetrom, i za njih se čuva mrkla tama. 18 Jer govore razmetljive i isprazne riječi, te željama tijela i besramnim djelima mame one koji su tek umaknuli onima čija su djela pokvarena. 19 Obećavaju im slobodu, a sami su robovi pokvarenosti. Jer svatko robuje onome tko ga svlada.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar