Min bloggliste

søndag 13. mars 2016

Isusovo obećanje promjenjeno!




U Ivanu 14:16 je Utješitelj izostavljen i zamjenjen za pomoćnika.

Sveto pismo:
 I ja ću moliti Oca pa će vam dati drugog Utješitelja da ostane s vama dovijeka:

Novi svjet prevod:
I ja ću zamoliti Oca i on će vam dati drugog pomoćnika da bude s vama zauvijek,



                                          Izostavljanje. 



U Luci 4:18 izostavljeno je Isusovo obećanje  da će  iscijeli srca slomljena.

Sveto pismo:
Duh Gospodnji na meni je, jer me pomaza da naviještam evanđelje siromasima. Posla me da iscijelim one srca slomljena, da proglasim sužnjima oslobođenje i slijepima vraćanje vida, da na slobodu pustim potlačene,

Novi svjet prevod:
“Duh je Jehovin na meni, jer Bog me pomazao da objavim dobru vijest siromasima, poslao me da propovijedam oslobođenje zarobljenima i vraćanje vida slijepima, da pustim potlačene na slobodu.





Ako stojite odlucno za Boziju rjec onda nemoj te se iznenaditi reakcija koje dobijete.

Izaia 66:5
Poslušajte riječ Gospodnju, vi koji na njegovu riječ drhćete: »Braća vaša, koja vas mrze i koja vas odbacuju poradi imena mojega, govore: ‘Neka se Gospod proslavi pa da vidimo radost vašu.’ Al’ oni će biti posramljeni.«

Ako čutite i nista ne radite bitiče vam fino. Ugodan zivot če vam biti.

  
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar