Min bloggliste

fredag 4. mars 2016

Magija.

 Gledam kroz moju NS prevod i uporedjujem koji stavci su bili u mojoj svakodnevnici zbog upustava  kroz sastanke i koje stavke sam naucila / koji stavci su mi pali u oko nakon sto sam izasla iz kule i pocela sama da citam i istrazujem sveto pismo.
Vidjela sam da razlika je velika. Vecina tih stavaka koji su koristeni na sastancima bili su u vezi propovjedanja , vjernog roba i kako da se ponasamo.
Sada vecina stavaka o koje sam istrazivala su o Isusu Kristu. Dobila sam dublje razumjevanje o njemu nego kada sam bila JS.
Ovdje sam prevela jedan video i molim vas gledajte video pre nego citate ostatak ovog clanka. Kliknite na četvorokut na desnu stranu videa dole kako bi dobili prevod.




















 Video je ilustrirao kako da ako nam se paznja skrene na nesto drugo onda ne vidimo neke stvari i cak ako su nam ispred nosa. Neko je rekao da upucivanje u pogrešan pravac je osnovni koncept magije. Nije ni cudno mozda ako cujete da neko kaze da JS su u iluziji Jer kod iluzija se radi o... odvlačenju pozornosti. Sta je Isus rekao kao prvo upozorenje u Matej 24 ? I Isus im, odgovorivši, reče: »Pazite da vas tko ne zavede!
 To je slucaj sa mnogim stvarima u svakodnevnici i ne samo sa religijom i kulom lazara. Sto covjek da radi kako bi odabarao pravi put ? Kome da se obrati i vjeruje ? Naravno, Bogu i svetom pismu.
Zato uvjek kazem nista ne vjeruj te samo zato sto vam neko kaze da je to tako nego kopajte sami, uvjerite se sami, istrazujte ali naj bolje je ako trazite vodstvo od Boga.
Pre nego sam izasla iz kule pocela sam da shvatam da sam kao malo djete jer kula me hrani i stavlja mi u usta hranu koju ja ne trebam da zvacem nego samo progutam. Ne trebamo da ostanemo djeca ovisni o mljeku.

Naucite se da slusate glas Isusa a ne glas kule.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar