Min bloggliste

søndag 8. april 2018

Kongres 2018 i Jakov 3:3 



Na blogu JWVICTIMS.ORG citam da su procurile informacija o kongresu za 2018.


Video o konjima me je specialno zanimao jer sam mnogo puta mislila kako kula koristi svoje ćlanove u organizaciji kao konje kojima je stavila svezu u usta/ glavu pa ih može usmjeriti gde god želi jer sa tom svezom kula odlući šta će njeni ćlanovi reći i šta će da gledaju  pa na takav naćin i formira njihva vjerovanja jer jezik / dialog i vid grade naše unutrašnje razumjevanje a time i vjerovanja.



Jedan komentar sam zapamtila jako dobro kada sam bila kulin sluga. Rekli su nam da što više prićamo o našoj vjeri više će se naša vjera ućvrstiti tako da je to jedan dobar razlog da nastojimo da sprovedemo što više sati u službi govoreći i poućavajući ljude u našem pdrućiju. Da, mada je to taćno i ispravno ali šta ako vaše informacije od kule nisu u harmoniji sa Biblijom?


U videu oni stvaraju ljepe scene slobodnih konja koji trće a i neke scene konja u ratu sa pobjednim izgledom, ali što je stvarnost?

Gle, konjima stavljamo žvale u usta da nam se pokoravaju, i već upravljamo cijelim tijelom njihovim.



Još jednu stvar je ovaj video potvrdio za mene. Primjetite od minute 1:31 u pozadini tihi glas govori;

premiumbeat.com. Na ovakav naćin kula ustvari prodaje vam produkt u isto  vrjeme dok vam daje takozvano duhovno predavanje ( pre-davanje ). Vi ste potrošač i produkt kuli stražara. ( zašto koriste svetsku muziku, zašto ne prave sami muziku jer imaju svoj studio? )

Shvatila sam ovo pre nekog vremena jer sam ćitala jedan PDF sa pismom gde kula stražara  želi da kupi internetsku firmu PDF link ovdje Watchtower Society Purchase of QCS Telecom  jer želi da ima sopstvenu, nezavisnu internetsku mrežu. Neznam što je se desilo, da li su kupili firmu, nisam pratila ali interesantno mi je bilo vidjeti kako kula prodaje jehovine svjedoke kao svoje vlasništvo kada je poslala aplikaciju za kupovinu.
Ovako pišu:


" ove publikacije podstiču ljude u zajednici da budu građani zakona koji plaćaju porez, poštuju autoritete, čuvaju svoje kuće i zajednice čistim, vode starije roditelje i žive visokim moralnim standardima koji izbjegavaju neželjene trudnoće, upotrebu droga, polno prenosive bolesti, i druge posledice nemoralnog načina života koji opterećuju gradske i državne socijalne i medicinske usluge."


" Sa ekonomskog stanovišta, ovi objekti su blagoslov njihovim okolnim zajednicama. Pored toga, na hiljade gostiju godišnje posećuje ove objekte i generiše značajan prihod za lokalne trgovce. Predložena optička mreža značajno će povećati sposobnost Watchtower-a da brzo odgovori i upravlja potrebnim humanitarnim potrebama širom svijeta, za koje Jehovini svjedoci kao organizacija pružaju pomoć u vidu fizičkih roba i duhovne podrške." 








To sam prevela iz PDF a isto usput moram da spomenem da sam malo ćinila istragu o Danskoj kada sam našla video o kongresnoj dvorani OVDJE  i naišla sam na jedno mjesto gde pišu da grad Silkeborg imaju 10 procenata godišnjh prihoda samo od jehovini svjedoka kada imaju kongrese.
Blago kuli strazara :) Pribavila si je dobro ime sa leda vjernih i vrednih sledbenika. Dobar je to poslovni sistem.




U videu od minute 1:30 kažu ovako:

"Kako je konj treniran za borbu?
Trener izloži konja pogledima i zvukovima slično onima na kojima se susreću na bojnom polju.
Postepeno konj postaje desenzibilan.
Kada je konj pravilno obučen, umesto da beži od zvuka bitke, hrabar ratni konj će željno trćati prema njemu".


"Desenzibilan" je ključna reč. U prevodu to znaći dehumanizacija i uslovljavanje. Već od drugog svetskog rata borba za ljudski um je vršena jako intezivno. Za mene drugi svetski rat nije se završio nego je samo preuzeo drugaćiji oblik.

Pitam se kako će se ovo manifestovati/ispoljiti u svakodnevnici JS? Koje promjene dolaze?


Znam da se ljude priprema za "novi svjet." Ako znate o UN 2030 agendi shvatiti će te da velike promjene dolaze i kula mora da prigodi ili privikne svoje ćlanove zahtjevima većih sila za koje kula ustvari radi. Ja znam šta se dešava ali moja je nada u Boga da iako kula misli ovo za sopstvenu dobit Bog će to koristiti za dobro da probudi još više jehovini svjedoka i privuće ih sebi.


Istrazite, tavistock institut globalna manipulacija.

ALI NAJ VAZNIJE OD SVEGE JE;
Djela 16:31 A oni rekoše: »Uzvjeruj u Gospodina Isusa Krista, i spasit ćeš se — ti i dom tvoj!«

Na OVOM BLOGU sa nazivom; Oružje budućnosti: Vojska će pretvoriti ljude u marionete i ljušture bez osjećaja? možete da ćitate o tehnologiji koja se već koristi do neke mjere. Moram da upozorim da je jako zastrašujuće za neke ljude koji nisu upoznati sa ovim. Ja nisam ćitala mnoge ćlanaka na ovom blogu samo neke ali ove informacije koje djelim ovdje su taćne.

Isto želim da znate da sam ja pokušala da obavjestim JS i starješine u mom gradu o ovim skrivenim teknologijama. Pokazal sam im knjigu u kojoj je jako dobro i jasno objašnjeno kako tehnologija je korištena da utjeće na ljudski um. Naravno mnogi nisu htjeli da govore o tome ali jedan starješina mi je rekao da on zna o tome i da pisac te knjige je mrtav sada. Ja neznam šta je starješina htjeo sa time da kaže jer pisac te knjige nije mrtav.


Kada sam rekla jednom svjedoku da se družim na internetu sa ljudima istog vjerovanja kao ja reko mi je da to nije dobro jer ja neznam tko su ti ljudi.

Taj zakljućak više vredi za vas jehovini svjedoci. Ja nemam niti jednog ćovjeka kojega ja moram da slepo sledim ali vi imate i vi neznate tko upravlja umovima vodećeg tela u Americi.


Probudite se!



LINK ZA VIDEO O KOJEM GOVORIM
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar