Min bloggliste

tirsdag 3. april 2018

Ljeto dolazi i nadam se da nečete uskratiti svome djetetu sladoled zbog kule.


Sjedim i čitam financiju kulinu ovdje gde ja živim. Slučajno sam naišla na internetsku stranicu gde su skupili doprinose organizacije od godine 2007 do 2016 i iznos je 11,764,408.06 EUR ili 14,433,630.37 USD.  To nije doprinos od jehovinih svjedoka nego dobitak koji kula dobije od države zbog zakona koji imaju da sve religiozne ustanove dobiju državnu potporu. Kula dobije potporu za crkvenu zgradu to jest dvoranu.  Ministarstvo kulture upravlja sa time tko i koloko se daje u priloge . Dobiju isto još unos od države a i od svakog kantona gde se dvorane nalaze. Znači dobiju novce sa 3 strane. 


Znate jehovini svjedoci, mada u nekim zemljama je kula stražara zabranjena kao naprimjer u Rusiji, u mnogim zapadnim zemljama vi ste voljeni od svjeta jer državni službenici znaju da imaju jehovine svjedoke u svom đepu kroz organizaciju i starješine. Da, ja znam da je to tako ovdje gde ja živim ali nesumnjam da je tako i u drugim zapadnim zemljama jer imaju slične zakone što se tiče religijskih ustanova a da nepričam o masoncima koji ustvari imaju veliku moč gde ja živim.  Religija i država bi trebala biti odvojena, što sam i mislila da je tako kada sam bila jehovin svjedok. Nisam uopšte imala pojma da kula ima blizak odnos sa državom ali sada znam. Zašto me nisu to učili kada sam imala biblijski studij pa da znam u što se upličem nego su mi dali utisak da država je protiv kule.


Kula dječiji sladoled oduzima iako prima mnogo novca sa strane a i neobjavi to jehovinim svjedocima.
ZAŠTO JA NISAM ZNALA ZA OVE DODATNE DOPRINOSE KADA SAM BILA JEHOVIN SVJEDOK. ZAŠTO NISU OVE FINANCIJE IZVELI NA SASTANKU SVAKI MJESEC KADA NAM DAJU OBRAČUN KOLIKO SU PRIMILI OD NAS U DOBROVOLJNE PRILOGE I KOLIKO NOVCA TREBAJU DA PLATE ZA RAZLIČITE STVARI. ZAŠTO SU SE MNOGO PUTA ŽALILI NA SASTANKU KADA SAM JA BILA SVJEDOK DA NISMO DALI DOVOLJNO NOVCA DA SE PLATI STANARINA ZA DVORANU? ZAŠTO??? ZAŠTO MI NISU REKLI O OVOME? ZAŠTO SAM IM JA DAVALA NEKADA OD MOJE SIROTINJE KAD ONI IMAJU TOLIKO NOVCA? ZAŠTO?

ZNAM SAMOHRANE MAJKE KOJE NEMAJU VELIKE DOPRINOSE ALI DAJU KULI SVAKI MJESEC A DA NE SPOMENEM MNOGE DRUGE TROŠKOVE KOJE IMAMO KADA SMO U ORGANIZACIJI. KONGRESI 3 PUTA GODIŠNJE NE SAMO DA SE PLATI ZA KONGRES NEGO I PUTOVANJE I NEKADA MORALA SAM PUTOVATI U DRUGU ZEMLJU I PLATITI ZA HRANU I PUT I PRENOČISTE.  KOLIKO MNOGO NOVCA SAM DALA SAMO ZA CIPELE I GARDEROBU? PA DAJ ZA POKRAJINSKOG, PA DAJ ZA LITERATURU ITD.

Ja sada imam mnogo bolju financijsku situaciju. Napokon imam malo novca ušteđenog. To nije bilo lako kada sam bila kulin svjedok. A kako za one jadne jehovine svjedoke u Africi i drugim siromašnim mjestima gde jedva imaju za hranu za sebe i familiju ali ipak daju kuli.

SRAMOTA, VELIKA SRAMOTA.
Samo za sramotu če kula biti zapamćena u ovim zadnjim danima.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar