Min bloggliste

torsdag 26. april 2018

PITANJA ZA JEHOVINE SVJEDOKE !?



Prevela sam jedan dio članka OVDJE i nadam se da če biti nekome na pomoč.
Biblijske stavke sam koristila iz Varaždinske Biblije i Djuro Danicic / Vuk Stefan Karadzič.



1- Da li je David ubio Golijata? Ne prema NS prevod.
NS - 2 Samuelova 21:19  Kad je opet izbio rat s Filistejcima u Gobu, Elhanan, sin Jaare-Oregima, iz Betlehema, ubio je Golijata iz Gata, čije je koplje imalo držak kao vratilo tkalačko


Biblija - Potom opet izbi rat s Filistejcima u Gobu. Tada Elhanan, sin Betlehemca Jaare-Oregima, ubi brata Golijata Gitijca; a kopljača njegova koplja bila je kao tkalačko vratilo.

Nota:  David je ubio Goliata NE  Elhanan ( 1 Sam. 17:48-51 ) Elhanan je ubio brata Golijata (1 Ljetopisa 20:5 )




2- Marko 1: 2 je citat dvojice proroka (Malahija i Isaija) ne samo Izaija kako NS tvrdi.
NS- Pisano je u proroku Izaiji:


Biblija - Kao što je pisano u Prorocima: ...  ( Malahija 3:1 )




3- Da li su svi umrli u pustinji? Da prema NS.

NS - Hebrejima 3:16 Jer koji su ljudi to čuli, a ipak su izazvali gnjev Božji? Nisu li to bili svi koji su pod Mojsijem izašli iz Egipta?

Ne!
Jošua i Kaleb nisu provocirali Gospoda i umrli u pustinji!
Biblija - Jer neki su se, čuvši to, pobunili, ali ne svi koji pod Mojsijem izađoše iz Egipta.




4 - Da li su Abraham, Isaac i Jakob poznavali Boga po imenu Jehova?  Da prema NS.

NS - 1 Mojsijeva 28:13  A nad njima je stajao Jehova, koji je rekao: “Ja sam Jehova, Bog oca tvojega Abrahama i Bog Izakov ...


Ne!
Jehova nije bio poznat kao Jehova do vremena Mojsija; preko 300 godina NAKON kada je Abraham umro. ( 2 Mojsijeva 6:3 Objavio sam se Abrahamu, Izaku i Jakovu kao Bog Svemogući, ali imenom svojim Jehova nisam im se objavio.) Ovo je očigledno pogrešan prevod sa strane watchtowera. Jehova nije bio poznat pod tim imenom u Abrahamovom vremenu.




5- Da li je Josip Isusov otac?

NS - Luka 2:33  -  A otac njegov i majka ...


Biblija -  A majka njegova i Josip ...

Josip je bio očuh, a ne Isusov otac. Isus je začet Svetim Duhom. Matej 1:18, 20. NS nije samo pogrešan prevod,nego bogohulno u doktrini.




6 - Da li su Isus i Mihael arhangel isti? Pokažite samo jedan stih koji kažu da su Michael i Isus isti. Samo jedan.




7 - Kula stražara uči da se Isus Hrist vratio 1914. godine. Zašto držite spomen svečanost onda  jer Biblija uči da to slavimo samo dok on ne dođe (1. Korinćanima 11:26 ) ?




8 - Je li je Isus Hrist fizički (telesno) podignut iz groba? 

Isus se nije podigao kao duh ili pretvorio u plinove, već je ustao TJELESNO i nije video KORUPCIJU.

Tijelo mu truleži ne ugleda. Djela 2:31 unaprijed vidio i govorio o uskrsnuću Kristovu: Nije mu duša ostavljena u Podzemlju niti mu tijelo truleži ugleda.

Pojavio je se učenicima u tjelu. Pogledajte ruke moje i noge moje: ja sam, glavom! Opipajte me i vidite: duh nema tijela i kostiju kao što vidite da ja imam.« 40 I to rekavši, pokaza im ruke i noge.Luka 24:39,40.




9 - Da li anđeli obožavaju Isusa? Da ! Anđeli obožavaju Isusa?

Na jw org možete provjeriti NWT na Engleskom jeziku u Hebrejima 1:6. Bilješka za rječ poklone pisali su da znači obožavanje. ( nisu to stavili kao bilješku u NS na našem )




10 - Da li je novo rođenje potrebno da bi mogli ući u carstvo?

DA! Novo rođenje je neophodno za spasenje. ( Ivan3:3 )




11 - Da li 144.000 predstavljaju Jehovine svjedoke? Tko su 144.000?

Otkrivenje 7:4 I čuh broj opečaćenih — sto četrdeset i četiri tisuće opečaćenih iz svih plemena sinova Izraelovih:

Otkrivenje 14:3,4. -  144 000 su DJEVICE, NISU OŽENJENI.  I pjevaju kao pjesmu novu pred prijestoljem i pred četirima bićima i starješinama. I nitko ne mogaše naučiti te pjesme osim onih stotinu četrdeset i četiri tisuće koji su otkupljeni sa zemlje.

4To su oni koji se ne okaljaše sa ženama; jer djevci su! To su oni koji prate Jaganjca kamo god ide. Oni su otkupljeni od ljudi, prvina Bogu i Jaganjcu.




12 - Da li je pakao i grob isto? Ne!

NEMA VATRE U GROBU ALI IMA U PAKLU.
Luka 16:24 On povika i reče: ‘Oče Abrahame, smiluj mi se i pošalji Lazara da umoči vršak svoga prsta u vodu i rashladi mi jezik, jer se mučim u ovome plamenu.’




13 - Evanđelje ili dobra vjest tvrdi kula strazara je;  "Ponovno uspostavljanje Božijeg carstva sa početkom Hristovog drugog prisustva 1914".


Evanđelje je SMRT, POKOP I USKRSNUČE  GOSPODA ISUSA KRISTA prema spisima.
( 1Korinčanima 15:1-4 )

OVO NIJE EVANĐELJE JEHOVINI SVJEDOKA. Pavle je rekao; AKO VAM TKO NAVJEŠČUJE EVANĐELJE MIMO ONOGA KOJE PRIMISTE , NEKA JE PROKLET. (Galačanima 1:6-9 )

Ako čovjek propovijeda neko drugo evanđelje, a ne ono što je Pavao propovijedao, tada on nije u dobrom stanju s Bogom.





VAŽNO PITANJE ZA JEHOVINE SVJEDOKE:


Pouzdao sam se / VJERUJEM u Isusa Krista kao mog Gospoda i Spasitelja i imam vječni život; nanovo sam rođen i siguran sam da idem na nebo; dobit ću novo slavno tijelo; vladat ću  s Isusom Kristom u njegovom kraljevstvu; Šta vi imate bolje od toga da mi ponudite ??

NIŠTA, ABSOLUTNO NIŠTA.

Zar se nećete uzdati i vi, i primiti Gospodina Isusa Krista kao svog Spasitelja, tako da možete imati život vječni i ići na nebo?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar