Min bloggliste

søndag 11. oktober 2015

Koje drvo ste izabrali?
Drvo od znaja ili drvo od života ???


1Moj 3:6  I žena videći da je rod na drvetu dobar za jelo i da ga je milina gledati i da je drvo vrlo drago radi znanja, uzabra roda s njega i okusi, pa dade i mužu svojemu, te i on okusi.



Mozda osudjujete Adama i Evu ali razmislite da li ste vi slicni njima.

Kula pise o mnogim interesantnim temama u svojoj literaturi ali to sve mogli ste da znate ako ste citali sveto pismo osobno.
Ustedili bi i vama samima mnogo muke i problema a i drugima.
Znate kako otrov za pacova je 99% hrana a 1% otrov.
Kula pise neku istinu ali...

Kome ste se predali da vas uci? 


1Moj 2:9  I učini Gospod Bog, te nikoše iz zemlje svakojaka drveta lijepa za gledanje i dobra za jelo, i drvo od života usred vrta i drvo od znanja dobra i zla.

1 mojsijeva 3 se jos uvjek danas odvija. Ovo nije samo proslost. Vi ste u istoj situaciji kao Adam i Eva. Vi sami odaberete od kojeg drveta ce te da jedete. Da li od kulinog drveta znanja dobra i zla ili od drveta zivota Isusa Krista.



Ivan 16:13  A kad dođe on, Duh istine, uputiće vas na svaku istinu; jer neće od sebe govoriti, nego će govoriti što čuje, i javiće vam što će biti unapredak.


Ivan 13:19  Sad vam kažem prije nego se zbude, da, kad se zbude, vjerujete da sam ja. 



Kula vas je odvojila od Boga. 




WATCHTOWER BIBLE AND TRACT SOCIETY 
OF NEW YORK , INC.




2 kommentarer:

  1. He he, "Kula piše neku istinu....," Da, to je po onom poznatom - da sve religije u biti uče dobro; ne ubij, ne ukradi, ne laži ..,
    Ako smijem primjetiti, postoji jedna tehnička greškica, naime Watchtower je jedna riječ ako se odnosu na New York, inc. Ako se odnosi na Pensylvaniju onda je odvojeno, Watch Tower.

    SvarSlett
    Svar
    1. Pa sigurno da smijete, uvjek, bez obzira da li je komentar ili ako sam nesto pogresila. Ja zelim da ljudi koji citaju ovo skrenu mi paznju na pogreske ako sam ja pisala.
      Hvala ja cu to ispraviti.


      Slett