Min bloggliste

torsdag 15. oktober 2015

Kula je  advokat za koga? 


2 Sol 2:4  Koji se protivi i podiže više svega što se zove Bog ili se poštuje, tako da će on sjesti u crkvi Božijoj kao Bog pokazujući sebe da je Bog.



1 Ivan 2:18 Djeco! pošljednje je vrijeme, i kao što čuste da će doći antihrist, i sad mnogi antihristi postaše; po tom poznajemo da je pošljednji čas.

2 Sol 2:3  Da vas niko ne prevari nikakijem načinom; jer neće doći dok ne dođe najprije otpad, i ne pokaže se čovjek bezakonja, sin pogibli,

2 Sol 2:5  Ne pamtite li da sam vam ovo kazivao još kad sam kod vas bio?
2 Sol 2:6  I sad znate što zadržava da se ne javi u svoje vrijeme.
2 Sol 2:7  Jer se već radi tajna bezakonja, samo dok se ukloni onaj koji sad zadržava.
2 Sol 2:8  Pa će se onda javiti bezakonik, kojega će Gospod Isus ubiti duhom usta svojijeh, i iskorijeniti svjetlošću dolaska svojega;

Mark 13:22 Jer će izići lažni hristosi i lažni proroci ( 1975, 1914 ) i pokazaće znake ( vidite samo Jehovini svjedoci propovjedaju ) i čudesa da bi prevarili, ako bude moguće, i izbrane.


Matej 24:24 Jer će izići lažni hristosi i lažni proroci, i pokazaće znake velike i čudesa da bi prevarili, ako bude moguće, i izbrane.
Mat 24:25  Eto vam kazah naprijed.



Otkriv 13:16-17   I učini sve, male i velike, bogate i siromašne, slobodnjake i robove, te im dade žig na desnoj ruci njihovoj ili na čelima njihovima,
Da niko ne može ni kupiti ni prodati, osim ko ima žig, ili ime zvijeri, ili broj imena njezina.

Mark 13:6 Jer će mnogi doći na moje ime govoreći: ja sam; i mnoge će prevariti. 

Mat 24:5 Jer će mnogi doći u ime moje govoreći: ja sam Hristos.( pomazanik ) I mnoge će prevariti.



MOLITE SE!!!






PROBUDITE SE!!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar