Min bloggliste

tirsdag 6. oktober 2015

Prevod

Pitala sam jednu JS koja je prije radila u betelu zasto zajednica jos uvjek nije prevela tako puno literature sa engleskog na nas.
Ona je rekla da braca nemaju vremena, da to je veliki posao.
Necu nikada zaboraviti njezino lice kada sam pitala to pitanje. To lice je izgledalo zabrinuto.
Ja nisam znala zasto ali znam sada.

Da li je istina da prevodjenje uzme mnogo vremena?

U nase dane kompjutera nije veliki problem. Tu ima puno programa koji se mogu koristiti da sa lakocom prevedete tekstove. Mi koji koristimo kompjutere znamo da na internetu naprimjer ima stranica koja se zove google translate. Tu samo kopirate teks i to je prevedeno sa jednim klikom. Malo se naravno mora popraviti ali sve u svemu ide brzo i bezbolno. Ja to koristim kada prevodim za moj blog.
Ako postoji to na internetu sigurna sam kula ima mnogo bolji program nego taj.

Pravi razlog zasto kula nije prevela casopise i knige jeste da vi ne bi imali dostup do mnogih tekstova koji vam pokazu jasno i lako kako je kula godinama manipulirala, lagala i mjenjala svoje takozvano svjetlo od Jehove.


PROBUDITE SE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar