Min bloggliste

torsdag 1. oktober 2015

Koliko visoko , ekseri i vodece tjelo!!! 



Dosle su mi na um danas 3 stvari u isto vrjeme i naravno te sve 3 stvari povezane su sa vodecim tjelom.

1 Kako visoko???
Pre 2 ili 3 godine sam naisla na jedan govor sniman od JS iz njegove sale u Engleskoj. Nazalost nisam napravila biljesku gdje sam nasla taj govor. Pokusala sam da ga nadjem danas ali nisam uspjela.
U tom govoru "brat" je rekao kako vazno je biti pokoran vodecem tjelu i starjesinama tako da ako oni kazu " SKOCI" nas odziv je samo da kazemo  "Koliko visoka?" i "Koliko daleko?"


2 Ekseri!!!
Kada sam pocela da studiram sa JS, tjelesni brat od ove zene sa kojom sam studirala kazao je jednu pricu meni. Rekao je da u njemackoj su pripremali i popravljali jedan stadion za kongres. Dan sledeci dosli su JS da sjednu na klupe ali ovi radnici (js) su zaboravili eksere na klupama. Svjedoci su rekli gledajuci na eksere: " Pa ako vodece tjelo kaze tako onda ce mo tako i da radimo" i sjeli su na eksere.
Tada sam se smijala kada su ispricali tu pricu meni ali danas vidim to na drugaciji nacin.


3 Sodoma i Gomora!!!
On je meni rekao jos jednu pricu o nekom JS koji je jako ponosan postao i zbog toga je pošizio.  Razlog zasto je on ponosan postao je bio zato sto je nasao da vodece tjelo je imalo pogresno shavacanje o tome da li ce Jehova da uskrsne ljude u sodomi i gomori ili ne.  Vodece tjelo je prihvatilo ispravku i promjenili komentar o sodomi i gomori u knjigi "da li ces vjecno da zivis na zemlji u raju"  Posle kada su priznali da su pogresili ovaj JS navodno toliko se napuhao i uobrazio da je poceo da vjeruje da je jedan od pomazanika.  Ne sjecam se sve detalje sta je bilo sa njime posle ali kazu da je se o njemu govorilo da je pošizio.



MORAL OVIH PRICA JESTE " NE ISPITIVAJTE VODECE TJELO" 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar