Min bloggliste

tirsdag 6. oktober 2015

Ovdje sam prevela dokument iz suda gde Gerrit Løsch. je odbio da svjedoci na sudu.
Moj srpskohrvatski jezik  je siromasan pa se izvinjavam.


Nisam, i nikad nisam bio korporativni službenike, direktor, upravljanji zastupnik, član ili zaposlenik Watchtower.
Ja ne usmjeravam, i nikada nisam usmjeravao, od dan do dana poslovanja Watchtower.
Kula stražara nema i nikada nije imala,  vlast nad mene.
Ja, niti nadziram ili radim, i ja nikada nisam pod nadzorom ili da sam radio za Watchtower pravnoj službi ili odjela američkog usluga.
Izjavljujem pod kaznenom žirija prema zakonima države Kalifornije da navedeno je istina i točno, te da je ova Izjava izvršena  4-og dana u veljači 2014.
Gerrit Løsch.

Video na engleski.





I am not, and never have been a corporate officer, director, managing agent, member or employee of Watchtower.
I do not direct, and have never directed, the day to day operations of Watchtower.
Watchtower does not have and never has had, say authority over me.
I do nor supervise or work for and I have never supervised or worked for the Watchtower Legal Department or the US Service Department.
I declare under penalty of jury under the laws of the State of California that the foregoing is true and correct, and that this Declaration is executed this 4-th day of February 2014.
Gerrit Løsch.




2 kommentarer:

  1. Ovo brat Los nebih nikada rekao,jer je on dugo godina clan vodeceg tela ,i neznam kakva igra je ovde,jer ovde se vode nepravedne ige protiv Jehovinih svedoka,ko to vodi neznam i nikog ne optuzujem,sam ce odgovarati pred Stvoriteljem ,ja sam Jehovin svedok i nikada ovim nisam od od odgovorne brace cula,vec samo da govorim istinu iz Bozije Reci Biblije,i da sledim Isusa Hrista naseg spasitelja koji je glava svim pravim hriscanima..

    SvarSlett
  2. Ovo jeste sigurno culi i to se zove TEOKRATSKI RAT.
    To je taktika koju vasa braca koriste.
    Hvala vam na vasem komentaru.

    SvarSlett