Min bloggliste

tirsdag 2. februar 2016

1Kor 10:4  i svi popiše isto duhovno piće. Pili su naime iz duhovne stijene koja ih je pratila — a ta Stijena bijaše Krist.

2 Sam 22:2  I reče: »Gospode, hridino moja i utvrdo moja i izbavitelju moj!

Psalmi 18:2  Gospode, hridino moja i utvrdo moja i izbavitelju moj! Bože moj, stijeno moja kojoj se utječem! Štite moj i rože spasenja mojega! Tvrđavo moja!

Psalmi 31:3 Jer ti si moja hrid i utvrda moja, i poradi imena svojega vodi me i upravljaj me.

Psalm 42:9 Reći ću Bogu, hridini svojoj: »Zašto si me zaboravio? Zašto hodim žalostan, pritisnut od neprijatelja?«

1 Pet 2:4-8 K njemu pristupajte, kamenu živomu koji, istina, ljudi odbaciše, ali je kod Boga izabran, dragocjen,
5 pa se i sami kao živo kamenje ugrađujte u duhovnu kuću, sveto svećenstvo, da prinesete duhovne žrtve ugodne Bogu po Isusu Kristu.
6 Zato i stoji u Pismu: Evo, postavljam na Sionu kamen ugaoni, izabrani, dragocjeni; i tko vjeruje u nj, neće se postidjeti.


7 Vama dakle koji vjerujete on je dragocjenost! A neposlušnima: Kamen koji odbaciše graditelji, taj postade ugaoni zaglavnjak
8 i kamen spoticanja i stijena sablazni — onima koji se o Riječ spotiču budući da su neposlušni, za što su i bili određeni.



*** w97 1. 5. str. 8 odl. 1 Prepoznati prave glasnike ***
JEHOVA BOG je Veličanstveni Prepoznavatelj svojih pravih glasnika. Jehova daje prepoznati svoje prave glasnike tako što obistinjuje poruke koje objavljuje posredstvom njih. Jehova je i Veliki Razotkrivatelj lažnih glasnika. Kako ih razotkriva? On osujećuje njihove znakove i proricanja. Na taj način otkriva da su to samozvani proricatelji, čije poruke zapravo potječu iz njihovog pogrešnog prosuđivanja — da, iz njihovog nerazumnog, tjelesnog razmišljanja!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar