Min bloggliste

tirsdag 23. februar 2016

                                                            Moc obmane.
                       Kako brzo je na mene utjecala kontrola uma.











Ovdje cu na krato malo da opisem moje iskustvo kada sam pocel da studiram sa JS.

Svjedokinja koja je mene rekrutirala u organizaciju i stamparsku firmu je bila jako revna za Jehovu. Ona nije imitirala Isusa tako da koristi Boziju rjec u nasim razgovorima nego je pricala price o tome sto ona vjeruje, kako se treba ponasati, koje je ime ispravno za Boga, koje rjeci su dopustene da se koriste u dnevnom razgovoru a koje ne i naravno da sve druge religije osim kule su lazne.

Isto tako je me naucila da je neispravno da zena nosi bluse ili majice kratkih rukava. Moram da imam duge rukave.  Hlace nisu bile dozvoljene. Za to je koristila biblijske stavke naravno. Posle kada sam studirala sa jednom drugom svjedokinjom u drugoj skupstini iznenadila sam se jer jedan dan kratko posle kada smo poceli da se druzimo ona je obukla hlace. Ja sam joj rekla da moja prijasnja uciteljica biblije nije dozvolila hlace, ona mi je rekla da i  kada je kuci da obavlja kucanske poslove on ne bi ni tada obukla hlace. Ja sam joj rekla isto da mi je rekla da Bog ne voli da mi nosimo bluze sa kratkim rukavima. Ta druga uciteljica je bila iznenadjena i rekla mi da to nije bas tako.  Jedan dan kada sam bila na rucku kod nje i njenog muza ona je rekla svom muzu kako sam ja slatka bila jer sam mislila da Bog nam neda da nosimo kratke rukave i prihvatila sam to, nisam se protivila.   :(

Moja prva uciteljica me je toliko dobro naucila, da samo u nekoliko sedmica ja sam pocela da idem na sve sastanke kada je ona isla i bila sam ubjedjena da moram da sve radim sto mi je ona rekla jer ako harmagedon dodje i ja nisam u Jehovinoj organizaciji onda moze biti da jacu da poginem. Posto mi je objasnila da primanje krvi nije dozvoljeno ja sam odmah rekla da ja isto ne zelim da primim krv. Ona mi je pokazala karticu koju svjedoci uvjek nose sa sobom i ja sam pitala da li ja mogu da dobijem tu karticu. Rekla je da kada sljedeci put idemo na sastanak mogu da idem kod "brata" gde daju literatur i pitam njega za karticu.
Tako sam i uradila. Otisla sam kod "brata" i pitala ga za karticu ali njegovo lice je izgledalo kao veliki upitnik. Pitao me je naravno da li sam krstena, koju skupstinu idem. Rekla sam da studiram i nisam krstena. On je rekao da mogu da napisem sama kao jedan dokument gde stoji da zbog mog stava prema Bibliji i sto tu stoji o krvi ja ne zelim da mi se da transfuzija.
On je isto rekao da moze da mi da karticu koju djeca Jehovinih svjedoka imaju. Ne sjecam se sto je rekao u vezi toga, da li da koristim taj tekst ako zalim da pisem moj osobni dokument ili da mogu da koristim tu karticu ali uglavnom sjecam se da sam dobila tu karticu.

Naravno gledajuci unazada, i sigurno vi koji citate ovo,  dizete obrve kako je ona postupila. Ali naj vazniji dio price od svega jeste da ja sam ovo sve prihvatila nakon samo 2 poglavlja u knjizi crvenoj " i ti mozes vjecno zivjeti  u raju na zenlji"
Ta svjedokinja je sve to uspjela da postigne sa mnom bez da otvori mnoge stavke iz biblije, samo prica.

Svojom pricom stvorila je mnogo nesigurnosti u meni i na taj nacin ja sam bila lak plen.

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar