Min bloggliste

søndag 28. februar 2016

ISUS JE OVO MOLIO ZA VAS! 

Sveto pismo
Ivan 17:8-20

 8 Jer riječi koje si mi dao, dao sam njima. I oni ih primiše i uistinu upoznaše da sam od tebe izašao te uzvjerovaše da me ti posla.
9 Ja za njih molim; ne molim za svijet, nego za one koje si mi dao, jer su tvoji.
10 I sve moje tvoje je, i tvoje moje; i ja sam proslavljen u njima.
11 I više nisam u svijetu, a ovi jesu u svijetu. I ja idem k tebi. Oče sveti, sačuvaj u imenu svojemu one koje si mi dao, da budu jedno kao što smo i mi.
12 Kad sam bio s njima u svijetu, ja sam ih čuvao u tvojemu imenu. One koje si mi dao, očuvao sam te ni jedan od njih ne bî izgubljen, osim sina propasti, da se ispuni Pismo.
13 A sada idem k tebi; i ovo govorim u svijetu da imaju radost moju ispunjenu u sebi.
14 Ja sam njima dao tvoju riječ, a svijet ih zamrzi jer nisu od svijeta kao što ni ja nisam od svijeta.
15 Ne molim da ih uzmeš sa svijeta, nego da ih očuvaš oda zla.
16 Oni nisu od svijeta, kao što ni ja nisam od svijeta.
17 Posveti ih istinom svojom: tvoja je riječ istina.
18 Kao što ti mene posla u svijet, i ja njih poslah u svijet.
19 I za njih ja posvećujem samoga sebe da i oni budu posvećeni istinom.
20 A ne molim samo za ove nego i za one koji će po riječi njihovoj uzvjerovati u mene:

21 da svi budu jedno. Kao što si ti, Oče, u meni i ja u tebi, neka i oni u nama budu jedno, kako bi svijet uzvjerovao da si me ti poslao.




kula:

Jer riječi koje si dao meni ja sam dao njima i oni su ih primili i doista su spoznali da sam izašao kao tvoj zastupnik te su povjerovali da si me ti poslao. 9 Ja za njih molim. Ne molim za svijet, nego za one koje si mi dao, jer su tvoji, 10 a sve što je moje tvoje je, i tvoje je moje, i ja sam se proslavio među njima.
11 Ja više nisam u svijetu, ali oni jesu u svijetu, a ja dolazim k tebi. Sveti Oče, čuvaj ih zbog svojeg imena koje si mi dao, da budu jedno, kao što smo i mi. 12 Kad sam bio s njima, ja sam ih čuvao zbog tvojeg imena koje si mi dao. I sačuvao sam ih i nijedan od njih nije propao osim sina propasti, da se ispuni Pismo. 13 A sada dolazim k tebi, i ovo govorim u svijetu da bi se ispunili mojom radošću. 14 Ja sam im predao tvoju riječ, a svijet ih je zamrzio, jer nisu dio svijeta, kao što ni ja nisam dio svijeta.
15 Ne molim te da ih uzmeš iz svijeta, nego da ih sačuvaš od Zloga. 16 Oni nisu dio svijeta, kao što ni ja nisam dio svijeta. 17 Posveti ih istinom! Tvoja je riječ istina. 18 Kao što si ti mene poslao u svijet, tako sam i ja njih poslao u svijet. 19 Za njih ja posvećujem sebe, da i oni budu posvećeni istinom.
20 Ne molim samo za njih nego i za one koji povjeruju u mene po njihovoj riječi
21 da svi budu jedno, kao što si ti, Oče, u zajedništvu sa mnom i ja u zajedništvu s tobom, da i oni budu u zajedništvu s nama, kako bi svijet vjerovao da si me ti poslao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar