Min bloggliste

fredag 5. februar 2016

Financije


Izvolite starjesine i vi drugi da pogledate financije kuline.

Ja sam ovo dobila danas i stavit cu na moj blog da mozete da studirate.
Znam da je na engleskom i da mozda niste upoznati sa ovakvim tipom informacijskog dokumenta ali stavicu ovo na blog zbog onih koji mozda znaju. Mozda poznajete nekog advokata ili nekog drugog tipa sluzbenika koji zna kako da cita i objasni.

Ako kliknete na FORM 990 mozete da skinete dokument i vidite koliko para je kula dobila od ovog fonda od 2003 do 2015 god. svake godine. Isto tako mozete da vidite koje druge firme su u istom fondu. Ja nemam sada vreme da citam i studiram ove dokumente ali cu to da poslje radim . Gledala sam samo malo tko je HENRIETTA M RILEY TRUST i vidjela sam da ima veze sa uljem i gasom. Hmm.

Mozete da pisete u google  who is HENRIETTA M RILEY TRUST i koristite googletranslate da prevedete stranicu. Ja sam isto tako radila kada sam kopala neke stvari o kuli u stranim novinama , naprimjer francuski.  Nasla sam da kula ima istog advokata kao sto organizacija sajentologije.  Nazalost ja to ne mogu sada da dokazem jer ime tog advokata je odstranjeno iz kule biblioteke na internetu i ja ne mogu vise da se sjetim kako se on zove.  Ja sam stavila post o tome na fejsbook ali to je pre 4 god.

Slobodno komentiraj te ako sam rekla nesto pogresno.

HENRIETTA M RILEY TRUST 33B006006

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar