Min bloggliste

tirsdag 2. februar 2016

Svakoga dakle tko sluša ove moje riječi i izvršava ih, usporedit ću s čovjekom mudrim koji sagradi svoju kuću na stijeni.


Od prvog susreta sa svjedocima kule strazara sam bila informisana da ja licno ne mogu da razumijem Boziju rjec i da moram da imam pomoc.
Naravno stavak iz Djela 8 je koristen kao dokaz jer tu  etiopian covjek cita proroka Izaia i Filip pita njega da li razumijes sto citas? A on rece: Kako bih mogao ako me tko ne uputi?
Kula je to kao lopov ukrala za sebe, koristeci stavak iz biblije i vjesto povezala ovaj dogadjaj sa time da kula je ta koja je u poziciji danas da nam objasni Boziju rjec.
Tako vremenom ja sam bila ubjedjena da ja moram imati organizaciju da mi kaze sto Bog kaze u svojoj rjeci.

Tada sam bila pod  odgajateljem kule strazara ali sada - otkako je došla vjera, više nismo pod odgajateljem Gal 3:25.


Bog me je blagoslovio sa fantasticnim bracom i sestrama koji vjeruju u Boziju rjec i sto god su naucili to su naucili od Svetog Duha.
Ovdje sam pisala mali primjer metode ucenja Bozije rjeci koji su me naucili  krscani.

Jedan nacin je - usporediti duhovne stvari sa duhovnim- to jeste usporediti stavke sa stavcima.

1 Kor 2:13 To i govorimo, ne riječima naučenim ljudskom mudrošću, nego naučenim od Duha Svetoga, uspoređujući duhovno s duhovnim.
Ovo je nacin na koji Sveti Duh uci. Biblija je sama svoj komentar.

Dodan nacin je - Pismo nas uci da doktrinu ce mo razumjeti : sveza po svezu, sveza po svezu, uza po uzu, uza po uzu, malo amo, malo tamo.
Isaia 28:9,10 Koga će on podučavati znanju i koga će uputiti da razumije poruku? Zar djecu odviknutu od mlijeka, od sisa odbijenu? Jer sveza po svezu, sveza po svezu, uza po uzu, uza po uzu, malo amo, malo tamo.


U sledeci primjer mozete vidjeti da Bog je utjecao na pisca ne samo u to koje misli pise nego i konsrukcija teksta da nam vodi misli.
Knjiga Matej pripremi mozak razmišljati 'Krist` kad vidi riječ "ovo, ovaj, ovomu, ovo " prije dok čitatelj stigne na " ovoj stijeni "u Mateju 16,18. Ove rjeci se odnose na Krista. Pogledajte neposrednoj pre-uređajem:

 Mat 3:17 ... »Ovo je Sin moj ljubljeni ...
 Mat 8:27 ...  »Tko je ovaj ...
 Mat 9:3,4 ... »Ovaj ..., Isus ...
Mat 12:23,-25 »Da ovo nije Sin Davidov? ...  »Ovaj , ... Isus....
Mat 13:54 »Odakle ovomu ta mudrost ...
Mat 13:55 Nije li ovo drvodjeljin sin? ...
Mat 13:56 ... Odakle onda ovomu sve to?«

Pitanje 1: 
 »Što za me — Sina Čovječjega — kažu ljudi, tko sam?«

Odgovor 1 - Matej 16:14-16
 »Jedni da si Ivan Krstitelj, drugi pak da si Ilija, a treći da si Jeremija ili jedan od proroka.«

Reče im: »A što vi za me kažete, tko sam?«
A Šimun Petar, odgovorivši, reče:

Odgovor 2 - Matej 16:16-18

»Ti si Krist, Sin Boga živoga.«

 I Isus mu, odgovorivši, reče: »Blažen bio, Šimune, Bar Jona, jer ti to ne objavi tijelo i krv, nego Otac moj koji je na nebesima. I ja tebi kažem: ti si Petar, i na ovoj stijeni sagradit ću crkvu svoju ...

Svjedoci, pitaj te se dobro na cemu je kula gradjena a sa tim i vasa vjera i buducnost. Da li je Isus imao u mislima kulu strazara kada je rekao ove rjeci u Matej 16:18? Tko je crkva?



Luka 24:32 I rekoše jedan drugomu: »Nije li srce naše gorjelo u nama dok nam je putem govorio i dok nam je razlagao Pisma?«

1 Peter 1:23 rijecju Bozjom koja zivi...


Rekla sam prije a i ponovit cu, Idite Isusu za razumjevanje i molite ga da vas spasi. 
Pitaj te u molitvi Jehovu da li je kula njegova organizacija i jedini nacin spasenja. 
Probudite se !








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar