Min bloggliste

onsdag 24. februar 2016

Glava?????

Mnogo puta sam se mislila na koji nacin da vam pokazem da shvatite da kula je bog vama.
Naravno ako to kazem cak i svjedoci koji su do neke mjere probudjeni jako bi negativno pa cak i ljutito reagirali na ovu moju tvrdnju. Isto kao sto je tesko svjesno priznati, prihvatiti da kula je promjenila Boziju rjec tako je tesko doci u sukob sa realizacijom da vi ste prevareni.

Na mene je djelovala ova realizacija kada sam se probudila tako da sam pocela da mislim da mozda Bog zaista ne postoji i da religija, vjera, biblija i sve to je samo neka pametna smisljotina kako bi se imalo kontrolu nad ljudima. Nisam mogla da razumijem kako je kula uspjela da prevari toliko mnostvo ljudi toliko mnogo godina.  Ja sam cak i neko kratko vrjeme zivljela u vjerovanju da mi smo tu sami i da nema Boga. To je naj strasiji doživljaj bio za mene.
Istina je da religija se koristi kao kontrola uma ali hvala milostivom Gospodu da on me je izveo na pravi put i pokazao sto se ustvari desava.

Sada zelim da koristim jednu situaciju koja se desila neki dan kako bi mozda  malo mogla da opisem kakav odnos je izmedju JS, kule i Boga.

Pricala sam sa svjetskim ljudima neki dan, naime bracni par koji su u braku mnogo godina.
Ne sjecam se sto smo pricali ali zena ovog bracnog para odjednom poce da prica o tome kako muskarac i zena su  izjednačeni i da nema tu "on je glava porodice"
Ona kaze da on moze da bude glava ali ona je vrat jer ona je ta koja okrece glavu u smjeru koji ona zeli.
Cula sam i jednu drugu verziju. Tu se kaze da zena pusti muzu da misli, vjeruje da je on poglavar porodice i manipulira ga na takav nacin da on misli da je on koji donosi odluke.

Ovo me tako puno podsjeti na taj odnos koji JS imaju sa kulom i Bogom.
Kula vas pusti da vjerujete da sluzite Bogu i uvjeruje vas da sve sto kula radi je od Boga. Jedini kanal komunikacije.
Kada treba novce od vas onda kaze da Jehovi dajete. Kada zeli da povecate sate u sluzbi kaze da Jehovi zrtvu usana prinosite.
Ovdje jos nekoliko primjera iz kule:
dozvolimo Jehovi da nas vodi
predajmo se Jehovi
vjerujemo Jehovi
 vjeran Jehovi

Daj Jehovi ono najvrednije što imaš — svoj život.

Muz ove zene se slaze sa pogledom koji njegova zena ima prema njemu i on zove to suradnja.
Gledam ga i ne mogu da vjerujem sto cujem. Mislim se pa da li ovaj covje cuje sam sebe sto kaze. Naravno ne.
Tako i svjedoci. Kazu da sljede Boga a kada im se pokaze iz svetog pisma da kula se protivi Kristu onda smo mi koji to pokazujemo mentalno poremeceni.













6 kommentarer:

  1. Zdravo,
    zanima me da li imaš dovoljno vremena da na svoj blog postavljaš i PREVEDENE članke sa jwsurvey.org? Pratim i taj sajt i vidim da su članci dosta dobri ali i pored Googl translate mnogi bitni detalji iz članka se teško mogu razumeti. Mislim da bi mnogima sa ovih naših prostora to značilo. U svakom slučaju ti hvala!

    SvarSlett
    Svar
    1. Zdravo i tebi.
      Dobra je to ideja. Da li bi mogao da izaberes clanke koje mislis da su dobri i ja cu to da pogledam.
      Ja imam vreme do nekle ali nisam sigurna koliko moj srpskohrvatski moze da se stavi na test lol.

      Ja cu sigurno da uradim sto bolje mogu.
      Hvala i tebi puno.
      Izreke 27:17 Željezo se željezom oštri ...

      Slett
  2. Za mene su svi članci dobri i ne bih isticao neki posebno. Ako možeš, prevedi članak kako se koji pojavi (osim ako smatraš da ne treba). Ne znam da li je potrebno prvo dobiti dozvolu od autora sajta. Za jezik ne brini, dovoljno dobro se služiš njim - u svakom slučaju mnogo bolje nego Google translate :).
    Nadam se da će mnogi još mnogi biti u prilici da saznaju još o informacijama koje WT ne želi da se znaju.
    Hvala ti na spremnosti!

    SvarSlett
    Svar
    1. Da, on je dobar pisac. On je Englez ali zivi u hrvatskoj i njegova zena je hrvatica mislim. Ja cu ga kontaktirati i pitati da li mogu da prevedem njegove clanke iako ja uvjek stavim ili link i obavjestim gde sam dobila informaciju pa ce mo da vidimo sto on kaze. Njegova zena bi to mogla raditi ali mozda je tesko jer imaju malo djete i prave kucu. On je dobar pisac ali ne voli krscane i pokusava da zaradi pare na tome sto on radi. Neki x JS sto imaju YT kanale i blogove upozorili su da se mora paznjivi biti sa njime. Samo tako da znas o tome.

      Drago mi je da se moj jezik moze razumjeti jer nekada sam nesigurna. Hvala.

      Slett
  3. Ja sam ga mejlom kontaktirao pre oko godinu dana sa molbom da njegova žena prevede nešto od članaka, ali ona zbog obaveza oko kuće, deteta i slično, jednostavno nije mogla. Hvala ti za ovu informaciju!

    SvarSlett
    Svar
    1. Zdravo.
      Samo da te informiram.
      Ja sam poslala poruku jwsurvey odma kada smo pricali o ovome ovdje ali on jos uvjek nije odgovorio.
      Svako dobro.

      Slett