Min bloggliste

mandag 29. februar 2016

Savjet od Anthony Morris.

Prevela sam samo rjeci vodeceg tjela sa jw TV.



... Ovo su moji ljudi. Dakle, ne budi zaglibio sa ovim otpadnicima i budite oprezni  na internetu. Pričali smo o tome ovog vikenda sa prijateljima.  Koliko puta moramo reći da budete oprezni. Idete ondje, idete ovdje. Oni ce vas uvuči.  Neke od ovih stvari može izgledati tako nevino, mi vas samo opominjemo. Jedino što mi radimo je da upozoravamo.  Držite se sa onim što smo mi AUTORIZALI ( odobrili ) Ti ćeš biti na sigurnom onda.
Zelite ići tamo, to je na vas osobnom duhovnom riziku.

4 kommentarer:

  1. He said; "Be careful!"
    Be careful and about him also !! He is not saying truth, all truth and nothing but a truth.

    SvarSlett
    Svar
    1. Srecko, ne razumijem sto zelis da kazes.

      Slett
    2. o, izvini, sada sam shvatila LOL.
      Srpskohrvatski i engleski. kaos u miju glavu :(

      Slett
    3. Pa nema ZAKONA za njih znas. To je samo za nas :)

      Slett